počet produktů: 0
cena: 0,00 Kč
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
Odběr novinek
Přihlásit k odběru
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 0
týden: 15
celkem: 16639

Upozorňujeme, že barvy svíček na obrázku jsou pouze ilustrační - při focení může dojít ke zkreslení sytosti nebo odstínu barvy.

nejnovější produkty

Možnosti dodání

*******************************************

Možný osobní odběr Praha:

Doporučujeme pro zákazníky z Prahy a okolí - osobní odběr možný Praha Vinohrady, Ul. Sobotecká č.3, prodejna Arkanum, otevírací doba dle aktuálních údajů v kategorii Kontakt. Osobní odběr je zdarma.

*******************************************

Přesto, že se snažíme zásilky odesílat vždy v nejbližším možném termínu, a v souladu s pravidly obchodu do pěti pracovních dnů (v opačném případě vždy klienta kontaktujeme emailem či telefonicky), je naší snahou naše služby stále zlepšovat, zrychlovat odesílání a dbát na to, aby se zásilky co nejdříve dostali k Vám - bohužel jste také závyslí na dodacích dobách velkoobchodů a našich dodavatelů - zvláště u zboží dodávaného nebo vyráběného až na objednávku klienta.

Z toho důvodu - v případě že klient na dodání spěchá - zasíláme zásilky jako 'balík do ruky' , kde pošta garantuje dodání do 24- 48 hodin od podání zásilky. I přesto se zásilky v některých případech nedostanou ke klientům včas, protože ne vždy zákazníci naleznou ve své schránce lísteček s oznámením o dodání balíčku. Někdy je to protože jej poštovní doručovatelka nevypíše, jindy se zase lísteček ve schránce založí mezi hromady letáků, s nimiž je omylem vyhozen. A tak zatím co vy na balíček čekáte, ten zbytečně leží na poště aniž by jste to věděli. Ovlivnit služby české pošty bohužel není v naší pravomoci, přesto se pokusíme udělat vše, abychom dopomohli úspěšnému doručení.

Z toho důvodu nechceme spoléhat pouze na oznámení české pošty o zásilce, ale budeme Vás o jejím odeslání také informovat emailem - který náš systém e-shopu odesílá automaticky po expedici balíčku - aby jste věděli, že balíček je na cestě, i pro případ že neobrdžíte lísteček do své schránky.

Za těchto okolností tudíž nebude 'neobdržení lístečku do schránky' akceptováno jako 'důvod'  k nepřebrání balíčku a následnému odmítnutí úhrady poštovného.

 - V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
 - Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
 - V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
 - Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

 

Možnosti dodání:

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně v prodejně dle adesy v kolonce Kontakt.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky. Při změně dodací lhůty vás budeme kontaktovat.

3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad který slouží současně jako dodací a záruční list.

4. Pokud zákazník nepřebere zásilku zaslanou dobírkou,  budeme požadovat uhrazení poštovného a  expedičních nákladů a veškeré jeho další objednávky budou nebudou akceptovány, nebo budou akceptovány pouze platbou na účet předem!
 

Česká pošta, zaslání dobírkou - 100 kč (nebo dle váhy objednávky)
Česká pošta, platba předem na účet - 70 kč (nebo dle váhy objednávky)
Osobní převzetí prodejna Praha Vinohrady- 0 kč - ZDARMA

 

Česká pošta:

V případě dodání poškozeného balíčku, nebo jeho obsahu, reklamaci s poštou vyřizuje adresát (zákazník) - viz pošty! POZOR - reklamaci nutno vyřídit do druhého dne od přebrání zásilky, zásilka musí být kompletní, včetně obsahu a obalu, které budete muset po dobu jednání reklamace odevzdat na poště! Doporučujeme rozbalovat balík a kontrolovat nepoškozenost zásilky přímo na poště před personálem, nebo před poštovní doručovatelkou ihned při předání! Zásilku je možno odeslat jako 'běžný balík' s delší dobou dodání ale nižším poštovným (doba dodání 2-7 dnů od doeslání); a nebo jako 'balík do ruky' s rychlím dodáním, za dražší poštovné (doba dodání 24-48 hodin). Více o podmínkách a typu balíků na webu české pošty.
 
 

Osobní odběr Praha:

Doporučujeme pro zákazníky z Prahy a okolí - osobní odběr možný Praha, Ul. Sobotecká č.3, prodejna Arkanum, otevírací doba dle aktuálních údajů v kategorii Kontakt. Osobní odběr je zdarma.

X

Tento web pro svůj provoz používá cookes. Pokud nesouhlasíte, můžete opustit web.