počet produktů: 0
cena: 0,00 Kč
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
Odběr novinek
Přihlásit k odběru
Líbí se vám naše nabídka?
ANO
15/17 (88%)
NE
1/17 (6%)
nevím
1/17 (6%)
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 5
týden: 56
celkem: 38057

Upozorňujeme, že barvy svíček na obrázku jsou pouze ilustrační - při focení může dojít ke zkreslení sytosti nebo odstínu barvy.

nejnovější produkty

Jak nakupovat

Vítejte na našem e-shopu!
.

V našem obchodě nabízíme svíčky vlastní výroby z kvalitních materiálů, a to z palmového krystalického vosku, z klasického parafínu, včelího vosku i svíčky gelové.

 

Eshop má systém registrace, systému slev a sbírání věrnostních bodů. Registrace vám umožní vytvoření vlastního účtu. Díky tomu nebudete muset zadávat adresu při každé objednávce - stačí se jen přihlásit. Budete mít přístup k dřívějším objednávkám, a u nových budete moci sledovat jejich stav vyřizování. Budete moci využívat systém slev pro stálé zákazníky, a sbírat věrnostní body za koupené zboží, které lze vyměnit za další odměny.
 

Česká pošta, zaslání dobírkou - 100 kč (nebo dle váhy objednávky)
Česká pošta, platba předem na účet - 70 kč (nebo dle váhy objednávky)
Osobní převzetí prodejna Praha Vinohrady- 0 kč - ZDARMA

 

Náš obchod je vytvořen tak, aby byla objednávka snadná pro zákazníka.

1. Nejprve je samozřejmě nutné nalézt zboží, o které máte zájem. K tomuto cíli lze dospět dvěma způsoby. Prvním způsobem je procházení menu kategorií, k čemuž slouží pole v levé části stránek. Postupným klikáním se dostanete až k požadovanému výrobku. Pro snadnější orientaci a navigaci je u každého výrobku umístěna informace ve které kategorii výrobků se právě nacházíte. Druhým způsobem jak hledat a najít zboží je použití vyhledávače (vpravo nahoře). Stačí zadat název výrobku o který máte zájem.

2. Pokud chcete vložit zboží do nákupního košíku, klikněte na ikonu  "Vložit do košíku". Pokud u produktu není vyžadován výběr dalších vlastností produktu, objeví se Vám vybrané zboží v košíku. Pokračovat v nákupu můžete dalším výběrem kategorie.

! Počet kusů zboží skladem, které lze vložit do košíku je u většiny produktů uveden !

3. Pokud jste vybrali veškeré požadované zboží a přesunuli jste ho do nákupního košíku, klikněte na odkaz "Košík". vpravo nahoře. Objeví se přehled Vámi vybraného zboží. Zde je možné upravovat množství objednaného zboží nebo některé položky úplně vyřadit. Změnu provedete zcela jednoduchým klikem v okénku "Množství". Popřípadě můžete kliknout na červený 'Křížek' -a tak položku smazat. Pokud s obsahem košíku souhlasíte, klikněte na tlačítko " Objednat zboží ".

4. Na následující stránce se Vám v prohlížeči zobrazí formulář, ve kterém si zadáte doručovací adresu a  na další také způsob doručení a platby. Dále pozorně zkontrolujte veškeré údaje v objednávce. Pokud chcete uskutečnit objednávku, musíte souhlasit s pravidly našeho obchodu zaškrtnutím políčka "Souhlasím se všeobecnými obchodními podmínkami", následně klikněte na tlačítko "Dokončit objednávku" . Tím je objednávka dokončena a zboží závazně objednáno.

6. Jestliže byla objednávka úspěšně odeslána, zobrazí se Vám hláška "Objednávka byla úspěšně odeslána" a současně je Vám odeslán e-mail s celkovou rekapitulací objednaného zboží. Po odeslaní objednávky si také můžete svojí objednávku dodatečně zkontrolovat, vytisknout nebo uložit kliknutím na odkaz "Vytiskněte si objednávku".

 

UPOZORNĚNÍ PRO ZÁKAZNÍKY !


Veškeré objednávky jsou závazné. Zákazník odesláním UZAVÍRÁ ZÁKONNOU KUPNÍ SMLOUVU, a odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů - a že cenu objednávky uhradí zvoleným způsobem v řádném termínu.

Prosíme zákazníky aby u jednotlivého zboží sledovali dodací lhůty - je-li u produktu napsáno například Expedujeme do 14 dnů, není toto zboží momentálně skladem - čekáme na jeho dodání nebo je třeba jej prvně vyrobit, a nemůžeme vám ho tedy odeslat ihned nebo v běžně stanovené lhůtě 5 pracovních dnů - nutno tedy počítat se zdržením objednávky.

V případě nevyzvednutí poštou zaslané objednávky zákazníkem, bude požadováno uhrazení poštovného a expedičních nákladů - a veškeré jeho další objednávky budou akceptovány pouze platbou na účet předem. Nebude-li toto uhrazeno dobrovolně, budeme náhradu škody vymáhat v občansko právním řízení a v krajním případě soudně. Navíc bude zákazník v systému 'Pozor na něj' přístupném veřejnosti a ostatním obchodním partnerům.

X

Tento web pro svůj provoz používá cookes. Pokud nesouhlasíte, můžete opustit web.